Sunday, April 27, 2008

SHOPPING TIME!!!!


DSAI telah meletakkan tarikh dengan "kompidennya" bahawa sebelum16 September 2008 kerajaan baru MALAYSIA akan terbentuk dengan dia sendiri akan menjadi orang no.1..... setelah seluruh negara dipantau dan diterokai dengan "poket penuh" untuk "shoping" beliau telah secara terbuka menyatakannya.....


sesekali pikirlah mana datangnya duit yang banyak dalam poket DSAI ni walaupun baru je dalam 4 tahun kuar penjara...." ( kepada yang masih menafikan DSAI adalah AGEN yang dibayar dan ditaburkan dengan wang untuk memporak-peranda kan negara kita, pikir-pikirkan lah sejenak)dia buat keje ape lah boleh banyak sangat duit nye...nak juga pergi jumpa dia tanya rahsia mencari duit dengan banyak hehehhehehe....walaupun pasti di takkan bagitau punya...... "

walaupun tiada jualan besar-besaran atau pun tawarn diskaun yang diwar-warkan kebelakangan ini...manusia yang bergelar DSAI ini tetap mempunyai nafsu untuk berbelanja besar.....walaupun "shoping" cara DSAI ini tidak pro dan remeh tetapi ini adalah cara yang sedang dijalankan oleh DSAI untuk membeli seberapa banyak "alat permainan" bagi memastikan takhta sebagai "no.1" akan menjadi hak miliknya....

seluruh tanah MALAYSIA telah diterokai termasuk Sabah dan Sarawak bagi mencari bakal "alat permainan" yang boleh dibeli dengan wang ringgit....dapatkah "alat permainan" yang dicari oleh DSAI ini....bagi EXPOSE kalau mereka-meraka yang bergelar YB dan MP ni berjuang atas landasan yang benar dan tulus tanpa mengira keadaan....pasti sebeasar mana pun tawaran yang diberikan oleh DSAI unutk membeli tidak akan dijual.....

Jika maruah dan harga diri tidak boleh dijual beli pasti "shoping" DSAI hanya sia-sia sahaja.....kepada mereka-mereka yang mendapat tawaran "harga runtuh" in pikirkanlah berapa nilai harga diri anda......5 juta 10 juta atau hanya 6 1/2 juta.....hihihihi.....

kita sebagai orang yang tidak pernah ditawarkan ape2 harga dari DSAI ini ,sekadar mampu melihat apa yang kan terjadi jika kita tidak bangkit untuk menentang.....kepada mereka2 yang bercadang untuk menerima tawaran ingatlah bahawa anda akan menjadi "alat permainan" yang mempunyai "remote control" serta dikawal oleh pembeli....

Tuesday, April 22, 2008

AKU YANG SAKIT...

video


"Tulang belakang KU sakit, tetapi aku masih boleh berjalan tanpa di papah oleh orang lain...aku masih boleh berjalan tetapi hanya di luar pandangan umum sahaja...tetapi bila aku berada di hadapan khalayak umum aku pasti perlu dipapah agar umum memberikan simpati kepada aku agar umum mengatakan yang aku dianiaya, agar umu memberi sokongan....

aku tidak mahu umum tahu yang aku menipu, membohong dan mempermainkan mereka....jadi aku kena berlakon bila dihadapan mereka....biarlah umum bersama aku kerana aku perlu menggunakan mereka untuk kepentingan aku...."???????

SERIBU MAKNA...

PENGERTIAN PADA ANDA SENDIRI......!!!



Monday, April 21, 2008

PEMBUKA KATA......

Atas dasar untuk membuktikan kebenaran yang sebenarnya....EXPOSE terdedik dihati untuk mencoretkan kata membuka madah di dunia siber yang tiada batasan ini......tidak terlintas untuk menjatuhkan sesiapa tetapi hati ini sudah tidak tertanggung dengan perangai jelik yang sedang dilakonkan di dengan biji mata EXPOSE selama ini.....

Bermuka-muka, hipokrit, dengki, khianat dan bermacam-macam lagi perbuatan, perangai dan perucapan yang dilakukan tetapi tetap ramai yang dengan membuta-tuli tanpa memikirkan masa depan menyokong " al-juburi" ini..........

Mungkin ini tidak dapat memberi impak yang besar tetapi sedikit sebanyak ia akan mendetikkan hati mereka-mereka yang buta bila melihat, membaca dan meneliti apa yang akan di bentang bermula kini........


Selamat berjuang kepada semua pejuang- pejuang.........