Sunday, July 27, 2008

ANWAR DALAM KRISIS!!!



Kini manusia yang bernama Anwar Ibrahim yang meletakkan aras pimpinan akan berada didalam tangan beliau pada 16 September 2008 mula mengahadapi krisis dalam yang "goncang" dan mengoyahkan lagi hajat "suci"nya......



" Zulkifli Nordin YB Parti Keadilan dan juga Peguam Anwar Ibrahim baru-baru ini telah mempertikaikan kerana ingin bertanding menjadi YB...Zulkifli mempertikaikan kerana Anwar meletakkan ahli keluarganya bagi memudahkannya untuk mengawal keadaan ( ONE FAMILY WANTS TO BE RULE THE COUNTRY).....


"sebahagian ahli keluarga terdekat Anwar, mungkinkah mereka ini akan turut berada dalam kabinet Anwar nanti (lantikan sebagai senator)? dengan kuasa anak beranak yang ada pada mereka tidak mustahil ini akan berlaku kemdian hari"


"Raja Perta yang juga penulis Blog untuk Anwar bagi membuat kontroversi dan fitnah, telah mempersoalkan rakan sepasukannya yang juga peguam Anwar ,Zulkifli Nordin kerana mempertikaikan Anwar dengan membuat tuduhan kepada Zulkifli"




Dr. Badrul Amin kini sudah mula sangsi dengan kwibawaan Anwar,kini beliau jarang memberikan ceramah yang menyokong dan memberikan sokongan kepada Anwar, " katanya lebih baik beliau menumpukan tenaga kepada bisnes travel dan jualan makanan kesihatannya."

"Raja Petra yang juga pakar dalam menuduh dan membuat fitnah telah memberikan label yang baru kepada Hj. Hadi Awang dengan menyatakan Hj hadi sama dengan Rodovan Karadzic" permainan fitnah Raja Petra yang juga TANGAN ANWAR DALAM BLOG ini menyebabkan rasa tidak puas hati pemimpin PAS.




" Raja Petra juga turut membuat kenyataan yang mengatakan bahawa pemimpin PAS seperti Mustapaha Ali dan Harun Tib adalah pemimpin yang GILA KUASA, katanya mereka ini tidak percayakan Anwar, Keadilan, DAP, dan juga Pakatan Rakyat."

---kini semakin ramai peminpin yang mula menunjukkan rasa tidak puasa hati dan sangsi dengan kepimpinan yang belum sah oleh Anwar, krisis sebelum mandat ini menyebabkan raja petra terutamanya terpaksa membuat fitnah yang berlipat kali ganda untuk semua pemimpin dalam pakatan yang ingin disingkirkan oleh Anwar----benarkah keadaan ini tidak berlaku? semoga pemimpin yang telus dan ikhlas sahaja yang mendapat keredhaan dan pentunjuk dari ALLAH s.w.t......

Sunday, July 13, 2008

ANWAR IBRAHIM DAN PERSAMAAN!!!!


ANWAR IBRAHIM = LIWAT

ANWAR IBRAHIM = LEBAT

ANWAR IBRAHIM = JILAT

ANWAR IBRAHIM = KEPAT

ANWAR IBRAHIM = SENDAT

ANWAR IBRAHIM = LEWAT

ANWAR IBRAHIM = DAPAT

ANWAR IBRAHIM = PAKAT

ANWAR IBRAHIM = KETAT

ANWAR IBRAHIM = BERAT

ANWAR IBRAHIM = PEKAT

ANWAR IBRAHIM = PECAT

ANWAR IBRAHIM = LAMBAT

ANWAR IBRAHIM = BABAT

ini mungkin hanya sebahagian sahaja perkataan yang berkait rapat dengan perminat jubur....apa tafsiran anda terhadap perkaitannya terserah kepada individu sendiri atau anda sendiri mempunyai persamaan yang lain terhadap beliau dan kumpulannya dengan perkataan-perkataan yang mempunyai "AT" dihujungnya...? video

Monday, June 30, 2008

AL-JUBURI KEMBALI BERAKSI!!!!

Anwar yang terkenal kerana sukakan "jubur" sekali lagi disiasat atas dakwaan meliwat seorang pekerja nya pada 26 Jun 2008 di sebuah kondominium......dikala itu jua adik Anwar iaitu Rusli Ibrahim di pecat dari jawatan Penasihat Khas Kumpulan Darul Ehsan Berhad (KDEB).....

"sang jubur" yang mengutuk politik anak beranak dan ahli keluarga ini secara sedar atau tidak sedar turut melakukan pekara yang sama seperti orang lain...."sang jubur" ini mempunyai isteri yang menjadi ahli palimen dan pengerusi parti disamping anak gadis ( dah kene jubur belum tak tahu) yang jua menjadi ahli parlimen serta adiknya ( masih tiada berita dijubur atau tidak lagi) yang berkepentingan di dalam syarikat kerajaan negeri Selangor yang diketui rakan sejubur nya Khalid Ibrahim.....

"sang jubur" yang takut ditangkap dan disiasat polis telah "menyorokkan juburnya " di kedutaan Turki dengan harapan kedutaan Turki dapat memberikan perlindungan politik kepadanya....

di dalam keadaan dimana anak "si kerusi roda" cuba untuk menidakkan kuasa Yang Dipertua Dewan Rakyat kerana menggangtung kehadirnnya di dewan..."sang kerusi roda" hanya duduk diam menepuk tangan bersama-sama Kit Siang dan anaknya.....

"si jubur" secara terbuka telah menyatakan bahawa keselamatannya terancam apabila pihak polis hendak menyiasatnya kerana laporan polis yang telah dibuat oleh pembantunya yang berusia 23 tahum kerana di liwat oleh Anwar.......

untuk melepaskan diri dan mengalihkan perhatian pihak polis Anwar mengarahkan konco-konco nya membuat kekecohan di depan kedutaan Turki....."jubur" betul "si jubur" ni dasar pengecut memang jenis takde "telur" nye orang dia nie.......

nanti kan episod "azmin ali, karpal singh,lim kit siang,khalid ibrahim,sivarasah, manoharan dan lain-lain diliwat "si jubur"

Friday, June 27, 2008

KHALID "MENTEI BESAR"?

Khalid Ibrahim hari ini ( 23/06/2008) telah memecat pegawai kanan yang telah dilantiknya sebaik sahaja menjadi MB Selangor. Nama pegawai itu ialah Yahya Shahri, aktivis PKR Selangor.

Yangya Shahri dituduh melakukan penyalahgunaan kuasa dengan memonopoli pengagihan kontrak pembuangan sampah di Petaling Jaya.

Penyokong-penyokong Yahya telah berkumpul di Diamond Square Gombak minggu lalu untuk berbincang strategi menjatuhkan Khalid sebagai MB. Mereka merancang membuat piket, mengedar risalah dan menghantar memorandum kepada Anwar Ibrahim agar Khalid dipecat.

Yahya menuduh Khalid mementingkan kroni-kroni untuk membolot projek dan menyisihkan pejuang-pejuang lama Keadilan. Khalid dituduh mementingkan kumpulan korporat elit dn meminggirkan kumpulan reformis & marhaen.

Khalid dituduh mendapat komisen dengan beri projek rumah kedai kepada Lim Kim Hong (kroni Khalid) di Seksyen 7, Shah Alam. Lim Kim Hong adalah bekas pemegang saham Kanzen Berhad atau Dreamland Holdings Bhd. Kini perniagaan Lim kembali aktif dengan pertolongan Khalid melalui syarikat Sumurwang Sdn Bhd dan I Bhd.

Hubungan perniagaan Khalid –Lim bermula sejak Khalid memegang Guthrie lagi.

Ezam Mohd Nor pula menuduh Khalid mengutip derma daripada kontraktor-kontraktor yang memohon projek di Selangor untuk sambutan 100 hari Pakakatan Rakyat. Menurut Ezam duit yang diderma itu bukan untuk sambutan program sebaliknya dimasukkan ke dalam akaun PKR.

Khalid mengakui mengutip derma daripada kontraktor dan dimasukka ke dalam akaun parti. Dakwanya perbuatan itu tidak salah (!).

Sambutan 100 hari Pakatan Rakyat di Stadium Shah Alam baru-baru ini tidak mencapai target sasaran seramai 100,000. Program itu diboikot oleh penyokong PAS kerana Nik Aziz dan Haji Hadi tidak hadir.

Penyokong PAS beranggapan program itu dimonopoli oleh PKR dan bertujuan untuk mengangkat Anwar Ibrahim. Kemarahan penyokong PAS semakin bertambah kerana hanya bendra dan banner PKR yang dipasang di dalam dan luar stadium.

Khalid pula menyalahkan PAS kerana cuba sabotaj program sambutan dengan tidak memasang bendera dan tidak hadir. Pas pula mendakwa Khalid memberi notis satu hari sebelum sambutan dan tiada perbincangan bersama dibuat sebelum ini bagi mengadalan program sambutan berkenaan.

Wednesday, June 18, 2008

HARGA MINYAK DIMAINKAN OLEH SPEKULATOR YAHUDI.

Idris Jala (Pengarah Urusan MAS) menyatakan harga minyak dunia sebanyak USD135 adalah tidak realistik. “Mereka ini spekulator membeli saham minyak pasaran hadapan yang akhirnya menyebabkan berlakunya pengurangan bekalan minyak”. Idris menyatakan ada dua cara untuk mengetahui bekalan minyak kurang.

“Pertama, lihat pada kapal minyak di laut, kalau hanya terapung dilaut sahaja. Itu bermakna tiada proses minyak dan pengagihan minyak berlaku. Jika sebaliknya, maka bekalan minyak mencukupi”.

“Kedua, pergi ke stesen petrol. Jika ada barisan panjang, itu bermakna ada kekurangan minyak. Sekali lagi, pekara ini tidak berlaku. Ini bermakna bekalan minyak mencukupi.

“ Sebagai bekas pekerja dalam industry minyak, saya memberitahu anda bahawa tidak berlaku kekurangan bekalan minyak”. Idris juga menyatakan penganalisa dan syarikat kewangan yang membuat kenyataan bahawa bekalan minyak kurang juga adalah terdiri daripada pedagang & pelabur saham minyak. Bila ditanya berapakah harga minyak yang sepatutnya, Idris menyatakan harga sebenar tanpa spekulasi ialah USD40.

Idris menyatakan dia tidak mempercayai spekulator yang meniagakan saham secara atas angin. Idris adalah bekas Senior Eksekutif Shell di London dan the Hague selama 20 tahun.” Semasa di Shell, ada spekulator Cuma memujuk bos saya supaya membeli saham Enron (sebuah syarikat minyak US), tetapi saya memberitahu bos saya agar menolaknya kerana kita melakukan transaksi (saham) yang tidak boleh disentuh secara nyata”.

Tindakan Idris itu tepat kerana Enron adalah syarikat minyak yang telah jatuh teruk sejak 4 tahun lalu dan sedang menghadapi masalah penipuan akaun kewangan yang besar.

(Sumber : “Idris : There’s No Global Fuel Shortage”, The Star, 5 June 2008)

Analisis : Ini menunjukan bahawa spekulator sekali lagi menjadi penyebab kepada kenaikan harga minyak dan makanan. Strategi ini sudah jelas tertulis dalam Protokol Ke-3. Sepuluh tahun lepas spekulator matawang seperti Soros sudah menyerang bursa saham Malaysia dan beberapa buah negara Asia. Pada 1998, mereka mengikuti apa yang tertulis dalam Protokol 20 Zionis. Pada 2008, sekali lagi mereka menyerang harga, kali ini minyak dan makanan.

Apakah Yahudi seperti Soros tidak terlibat sama sekali kali ini? Bila kerajaan mahu ditukar secara demonstrasi harga maka senanglah agen-agen Yahudi seperti Anwar naik menjadi PM nanti. Dulu mereka tukar regim sesebuah negara atas alasan demokrasi dan ketidakstabilan ekonomi. Kini mereka mahu kerajaan ditukar atas alasan harga minyak. Kalau kita cepat melatah, kita akan masuk dalam perangkap mereka.

Monday, June 9, 2008

EGO MULA TERCALAR.......

Anwar sebelum ini dengan penuh bangga dan tekadnya akan "membeli" 30 MP dari wakil BN dan meletakkan target akan membentuk Malaysia Baru selewat-lewatnya pada 16 September 2008....

dalam keadaan yang nampak lncar menjalankan perancangannya secara tiba-tiba Anwar tersentak seketika kerana orang kepercayaannya yang sebelum ini membongkar agenda sebenarnya dalam Akhbar Sahasiah kini mengambil keputusan untuk melarikan diri dari pengkuan Anwar dengan menyertai UMNO....

Anwar yang juga mempunyai hajat tersirat iaitu inginkan Perdana Menteri perempuan pertama memerintah Malaysia bernama Nurul Izzah Anwar dengan beliu sendiri menjadi menteri kanannya,kini mula bercalar muka dengan tindakan Ezam dan rakan-rakannya.....!?

Friday, May 2, 2008



Anwar Tiada Agenda Pertahankan Melayu – Ezam

Sumber Siasah 27 April- 3 Mei 2008

KUALA LUMPUR : Pengerusi Gerak, Ezam Mohd Nor mendakwa Penasihat Parti Keadilan Rakyat, Datuk Seri Anwar Ibrahim telah melepaskan tanggungjawab untuk membela orang Melayu sebagai agenda didalam pencaturan politiknya.

Menegaskan demikian dalam wawancara Sasiah Ezam menegaskan Dasar Ekonomi Baru (DEB) adalah bertujuan membela nasib orang Melayu dan harus dipertahankan. Tetapi kata beliau, Anwar telah menggunakan pendekatan (menolak DEB) untuk menarik undi dari orang bukan Melayu.

“ Permainan politik yang sebegini bukanlah agenda bangsa dan Negara. Parti Keadilan Rakyat sepatutnya meletakkan kepentingan orang Melayu sebagai pekara yang asas, tetapi pendapat saya ditentang dan Anwar Ibrahim tidak “mempertahankan saya” , kata beliau sambil mengakui memang ramai pengundi bukan Melatu mengundi Pakatan Rakyat kerana Anwar menggunakan isu DEB akan dihapuskan.”

Ditanya mengenai sama ada beliau ingin membina kembali hubungan dengan Anwar, Ezam berkata, kini peluang itu dilihat senakin jauh keran beliau menafikan Melayu dan Islam sebagai asas politik.”

Sunday, April 27, 2008

SHOPPING TIME!!!!


DSAI telah meletakkan tarikh dengan "kompidennya" bahawa sebelum16 September 2008 kerajaan baru MALAYSIA akan terbentuk dengan dia sendiri akan menjadi orang no.1..... setelah seluruh negara dipantau dan diterokai dengan "poket penuh" untuk "shoping" beliau telah secara terbuka menyatakannya.....


sesekali pikirlah mana datangnya duit yang banyak dalam poket DSAI ni walaupun baru je dalam 4 tahun kuar penjara...." ( kepada yang masih menafikan DSAI adalah AGEN yang dibayar dan ditaburkan dengan wang untuk memporak-peranda kan negara kita, pikir-pikirkan lah sejenak)dia buat keje ape lah boleh banyak sangat duit nye...nak juga pergi jumpa dia tanya rahsia mencari duit dengan banyak hehehhehehe....walaupun pasti di takkan bagitau punya...... "

walaupun tiada jualan besar-besaran atau pun tawarn diskaun yang diwar-warkan kebelakangan ini...manusia yang bergelar DSAI ini tetap mempunyai nafsu untuk berbelanja besar.....walaupun "shoping" cara DSAI ini tidak pro dan remeh tetapi ini adalah cara yang sedang dijalankan oleh DSAI untuk membeli seberapa banyak "alat permainan" bagi memastikan takhta sebagai "no.1" akan menjadi hak miliknya....

seluruh tanah MALAYSIA telah diterokai termasuk Sabah dan Sarawak bagi mencari bakal "alat permainan" yang boleh dibeli dengan wang ringgit....dapatkah "alat permainan" yang dicari oleh DSAI ini....bagi EXPOSE kalau mereka-meraka yang bergelar YB dan MP ni berjuang atas landasan yang benar dan tulus tanpa mengira keadaan....pasti sebeasar mana pun tawaran yang diberikan oleh DSAI unutk membeli tidak akan dijual.....

Jika maruah dan harga diri tidak boleh dijual beli pasti "shoping" DSAI hanya sia-sia sahaja.....kepada mereka-mereka yang mendapat tawaran "harga runtuh" in pikirkanlah berapa nilai harga diri anda......5 juta 10 juta atau hanya 6 1/2 juta.....hihihihi.....

kita sebagai orang yang tidak pernah ditawarkan ape2 harga dari DSAI ini ,sekadar mampu melihat apa yang kan terjadi jika kita tidak bangkit untuk menentang.....kepada mereka2 yang bercadang untuk menerima tawaran ingatlah bahawa anda akan menjadi "alat permainan" yang mempunyai "remote control" serta dikawal oleh pembeli....

Tuesday, April 22, 2008

AKU YANG SAKIT...

video


"Tulang belakang KU sakit, tetapi aku masih boleh berjalan tanpa di papah oleh orang lain...aku masih boleh berjalan tetapi hanya di luar pandangan umum sahaja...tetapi bila aku berada di hadapan khalayak umum aku pasti perlu dipapah agar umum memberikan simpati kepada aku agar umum mengatakan yang aku dianiaya, agar umu memberi sokongan....

aku tidak mahu umum tahu yang aku menipu, membohong dan mempermainkan mereka....jadi aku kena berlakon bila dihadapan mereka....biarlah umum bersama aku kerana aku perlu menggunakan mereka untuk kepentingan aku...."???????

SERIBU MAKNA...

PENGERTIAN PADA ANDA SENDIRI......!!!



Monday, April 21, 2008

PEMBUKA KATA......

Atas dasar untuk membuktikan kebenaran yang sebenarnya....EXPOSE terdedik dihati untuk mencoretkan kata membuka madah di dunia siber yang tiada batasan ini......tidak terlintas untuk menjatuhkan sesiapa tetapi hati ini sudah tidak tertanggung dengan perangai jelik yang sedang dilakonkan di dengan biji mata EXPOSE selama ini.....

Bermuka-muka, hipokrit, dengki, khianat dan bermacam-macam lagi perbuatan, perangai dan perucapan yang dilakukan tetapi tetap ramai yang dengan membuta-tuli tanpa memikirkan masa depan menyokong " al-juburi" ini..........

Mungkin ini tidak dapat memberi impak yang besar tetapi sedikit sebanyak ia akan mendetikkan hati mereka-mereka yang buta bila melihat, membaca dan meneliti apa yang akan di bentang bermula kini........


Selamat berjuang kepada semua pejuang- pejuang.........