Sunday, July 27, 2008

ANWAR DALAM KRISIS!!!



Kini manusia yang bernama Anwar Ibrahim yang meletakkan aras pimpinan akan berada didalam tangan beliau pada 16 September 2008 mula mengahadapi krisis dalam yang "goncang" dan mengoyahkan lagi hajat "suci"nya......



" Zulkifli Nordin YB Parti Keadilan dan juga Peguam Anwar Ibrahim baru-baru ini telah mempertikaikan kerana ingin bertanding menjadi YB...Zulkifli mempertikaikan kerana Anwar meletakkan ahli keluarganya bagi memudahkannya untuk mengawal keadaan ( ONE FAMILY WANTS TO BE RULE THE COUNTRY).....


"sebahagian ahli keluarga terdekat Anwar, mungkinkah mereka ini akan turut berada dalam kabinet Anwar nanti (lantikan sebagai senator)? dengan kuasa anak beranak yang ada pada mereka tidak mustahil ini akan berlaku kemdian hari"


"Raja Perta yang juga penulis Blog untuk Anwar bagi membuat kontroversi dan fitnah, telah mempersoalkan rakan sepasukannya yang juga peguam Anwar ,Zulkifli Nordin kerana mempertikaikan Anwar dengan membuat tuduhan kepada Zulkifli"




Dr. Badrul Amin kini sudah mula sangsi dengan kwibawaan Anwar,kini beliau jarang memberikan ceramah yang menyokong dan memberikan sokongan kepada Anwar, " katanya lebih baik beliau menumpukan tenaga kepada bisnes travel dan jualan makanan kesihatannya."

"Raja Petra yang juga pakar dalam menuduh dan membuat fitnah telah memberikan label yang baru kepada Hj. Hadi Awang dengan menyatakan Hj hadi sama dengan Rodovan Karadzic" permainan fitnah Raja Petra yang juga TANGAN ANWAR DALAM BLOG ini menyebabkan rasa tidak puas hati pemimpin PAS.




" Raja Petra juga turut membuat kenyataan yang mengatakan bahawa pemimpin PAS seperti Mustapaha Ali dan Harun Tib adalah pemimpin yang GILA KUASA, katanya mereka ini tidak percayakan Anwar, Keadilan, DAP, dan juga Pakatan Rakyat."

---kini semakin ramai peminpin yang mula menunjukkan rasa tidak puasa hati dan sangsi dengan kepimpinan yang belum sah oleh Anwar, krisis sebelum mandat ini menyebabkan raja petra terutamanya terpaksa membuat fitnah yang berlipat kali ganda untuk semua pemimpin dalam pakatan yang ingin disingkirkan oleh Anwar----benarkah keadaan ini tidak berlaku? semoga pemimpin yang telus dan ikhlas sahaja yang mendapat keredhaan dan pentunjuk dari ALLAH s.w.t......

No comments: